Kleding verstellen

 

  

  

Alle kleding moet proper worden binnengebracht.

 

 

 

 

 

 

Ik bekijk samen met de klant of het een haalbaar project is (gordijnen korter maken doe ik niet). Kom dus gerust langs!

 

Zie onderaan voor de afspraken rond het ophalen van  kleding

 

 

Download
Prijzen verstelwerk.pdf
Adobe Acrobat document 86.2 KB

Aangezien het regelmatig voorkomt dat kleding niet of niet tijdig wordt opgehaald, zie ik mij verplicht om onderstaand afspraken met klanten te maken:

 “Wanneer de kleren zijn hersteld, zal de dienstverlener de klant hiervan op de hoogte stellen. Deze kennisgeving gebeurt per e-mail en per sms. De klant beschikt over een termijn van 1maand om de kleren op te halen. Indien deze termijn niet wordt nageleefd door de klant, zal de dienstverlener nog een laatste herinnering versturen per aangetekend schrijven. Indien de klant hier geen gevolg aan geeft binnen de 14 dagen na verzending van de aangetekende brief, gaat de klant er uitdrukkelijk mee akkoord dat de volledige eigendom van de kleren overgaat op de dienstverlener, zodat de dienstverlener vrij kan beschikken over de kleren.”

 

In dit kader vraag ik volgende contactgegevens op bij iedere klant: GSM-nummer, e-mailadres, adres.